fredag 26. juni 2009

Pusling på kvelden

Men Handy på vei til Los Angeles og stopp i panelprosjektet, koser jeg med å pusle rundt i hagen, se litt på peoner og roser som blomstrer. Jeg hadde som nevnt tidligere håpet på masse peoner i hagen i år, men siden jeg har plantet de helt feil i fjor kom de kun 2 blomster. Den ene sprang ut i dag og jeg plukke den like greit rett i en vase sammen med innkjøpte peoner og litt roser. Har de siste dagene hatt tid til å pusse og male på møbler til rommet til A, det tar litt tid men litt etter litt blir rommet hennes litt mer kjekt og koselig. Siden jeg er permitert har jeg jo god tid om dagene, så jeg håper å være ferdig med rommet innen hun skal begynne i barnehagen igjen etter ferien. Gleder meg til å vise dere når det er ferdig, tror det blir bra, er i hvertfall veldig fint inni hodet mitt :-) Blir litt mye blomster og lite interiør om dagen, men håper å komme med litt mer interiør ting etter hvert som jeg blir ferdig med maleprosjektene mine. Håper dere nyter sommeren, det gjør vi. Gleder oss til stranda med god venninne i morgen, årets første for meg og A. God og solrik helg til dere alle der ute!

3 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Fine blomster! Mine peoner blomstrer også, plantet i fjor- men endel blomster allerede. Som deg har jeg også endel maleprosjekter, det viktigste er rommet til storebror, men jammen er det der det går treigest,jaja..blir vel ferdig til slutt!! Kos deg på stranda;)

Srinsessa sa...

Gleder meg til grillings i den koselige hagen deres på onsdag :-)

Jannicke sa...

Nydelige blomster! Peoner er en klar favoritt nå på sommerstid. Syntes faktisk de er flotte når de er helt utsprunget også... ikke alle blomster er det (ex tulipanene liker jeg ikke når de er helt utsprunget..).
Ønsker meg peoner i egen hage også... det får bli til neste år.

Tirsdagsklem tilbake til deg. J.