søndag 14. juni 2009

Endelig et teppe..

Jeg har veldig laaang tid ønske meg nytt teppe, det er jo så utolig mange fine, men og mange dyre. I helgen var vi en tur på Hønefoss og der har de en fin butikk som heter Bis, gjett om de hadde en fint teppe da. Det måtte jo bare bli mitt, selv om nok var litt i overkant i hva jeg hadde tenkt å gi for et slikt teppe. Nydelige små blomster på den ene siden og kjempe myk fleece på den andre. Det koser seg på kisten i stuen vår nå! Litt fornøyd med helgens funn :-) Jeg som trodde at sommeren hadde kommet denne helgen, sitter i vinterfleecejakke på verandaen og blogger... brrrr Må bare si TUSEN TAKK for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen, setter utrolig pris på det. God og solrik uke til dere alle som kikker innom!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe lekkert teppe! Hvis været ikke endrer seg kan det være kjekt å ha utover! Ønsker deg en solfylt uke!

Ragnhild S sa...

Vakkert teppe:) Elsker Tilda-stilen:)

Har ikke vært innom hos deg før: koselig blogg du har:)

Ha en god uke!

Loppeklem

M sa...

Skjønt teppe!!
Ha en fin ukestart, klem, M

Jannicke sa...

Søtt teppe!
Og, enig - nå må sommervarmen kommer. Sitter inne og ser på solen, men fryser når jeg kommer ut... ;o(

Ha en deilig mandag! J.

Christine Louise sa...

Absolutt et vakkert teppe :) Er mange vakre tepper der ute ja :)

HA en flott dag videre :)

Klem fra meg..

Ida sa...

åh, det var helt nydelig! Veldig min stil - elsker det romantiske, blomster, prikker og pastell - dette var jo komplett :)

Kos deg m det - satse på at juli blir varm :)

klem