torsdag 4. juni 2009

Etterlysning...

På Mallorca hadde de noen fine barnestoler som passer til litt større barn. A satt som en prest i stolene og jeg ønsker meg en slik til å ha hjemme. Men hvor får jeg tak i en, noen som har sett en slik stol i butikken? Eller kanskje du har sett en som ligner litt, trenger selvfølgelig ikke ha denne fargen, puten kan gjerne være i annen utførelse, mange av stolene hadde flettet sete. Det er liksom dette at det ser ut som en miniatur voksen stol i høy variant som gjør den litt spesiell, ikke typisk barnestol. Så skulle du ha sett denne i en butikk eller på nettet tar jeg veldig gjerne imot tips på hvor.

5 kommentarer:

Huset på kollen sa...

Ser at flere har kjøpt Ingolf barnestol fra Ikea, kanskje den kan være noe? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10099897

Jannicke sa...

..ikke sett en slik stol..
men skal ha øyne og ører åpne.. ;o)
God kveld til deg! J.

Solveig sa...

hei!
har ikke sett noen som er så flotte som disse, men henger meg på huset å kollen som nevner ikea. der har de noen. kan jo kanskje hende hødnebø har noe som ligner??

likte så godt sinkbøttene og sinkbaljen din under her, sammen med lampen. jeg er stadig på utkikk etter noe slikt, men hvis jeg først finner er de litt utenfor mitt studentbudsjett:)

NIB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Henriette sa...

Kjempestilige stolar. Har ikkje sett nokre for salg, men skulle eg koma over noko skal eg nok gje beskjed:)

Ha ei flott helg.
Klem:0)