fredag 3. juli 2009

Rondo Kids stoler før og etter

Ting tar tid!! Men nå i varmen har jeg fått ut fingen og fått pussa opp litt møbler til A. Har tidligere skrevet om de to stolene som jeg fikk av en kollega som er agent for noen danske møbler. De kom som dere ser på bildet gul, og gul er vel en av de fargene som ikke er av mine favoritter kan man si.... Dermed måtte jo disse bli hvite selvfølgelig. Jeg har jobba veldig mye med disse stolene, de hadde først en runde med pussing, så maling i tre omganger på hver side. Men det ble jo ikke noe særlig fint, så dermed var der i gang med å pusse de ned enda en gang, så et strøk med grunning. Da jeg var kommet så langt oppdaget jeg spraymalingen! Så etter en opplysende telefonsamtale med min kjære svigerinne, spraymalte jeg like godt begge stolene. Plutselig var stolene ferdig malt på et kvarter med sprayboksen. Jeg har og fått ferdig bord til stolene og en fin bokkasse, skal vise bilder av det senere. Endelig et innlegg med interiør :-) Var på tide vil jeg si, har vert mye blomster og annet i det siste. Om to dager drar vi på ferie til Kosterøyene, gleder oss ikke noe særlig til det. Bilder av ferdig hus utvendig, som jeg har snakket om i lange tider, må nok vente litt til. Med Handy på jobb en uke i Los Angeles, hadde vi en liten stopp, men det kommer, jeg lover :-) Håper dere nyter solen som er om dagen, vi skal på båttur å kose oss med bading og soling. Skal bli deilig med en litt luftig dag i solen. God helg til dere alle der ute.

3 kommentarer:

Noralill sa...

Vart jo skikkeleg fine med spraymaling! Eg synes igrunnen gult er kult eg då..hihi..men kvitt passar jo til alt og det er jo greit.

Ha ein fin ferietur til Koster! Me snakkast snart...

Stor klem frå meg.

Henriette sa...

Så fine stolane vart! Trur jammen eg må prøve meg på spraymaling eg og. Har nokre korgstolar som kunne trenge litt omsorg;)

Gratulerer med 1 års jubileet, og lukke til vidare:) Gler meg til å vere med i fortsetjinga.

Klem:)

Jannicke sa...

Wow,
de ble flotte!!

God sommerhelg til deg!

Klem J.