fredag 12. juni 2009

Putekrig

Vet ikke om dere husker hvor fornøyd jeg var når jeg fikk tak i denne stolen på loppemarked i vår.... Siden da har jeg kikket litt rundt etter en pute til den, uten særlig hell. Nå skal de jo legges til at jeg er jo litt kresen på hvilken pute jeg vil ha og da :-) På tirsdag var vi en tur på svenskehandel, og da måtte jeg jo innom Indiska. De hadde en super fin pute, men litt i største laget som dere ser... Uansett er jeg veldig lykkelig med den nye puten, synes den var kjempefin. Skal nok få plass på benken vi skal snikre på veradaen etter hvert. Imellomtiden står den litt på lager sammen med en fin pute fra IKEA! Det går noen dager mellom innleggene for tiden, er så lyse lange kvelder at vi driver på ute til sengen kaller nesten hver kveld. Vi nærmer oss slutten på å bytte panel, bilder kommer etter hvert vil bare gjerne ha alt ferdig før jeg legger ut før og etter bilder. Håper dere får en flott helg, her østpå er vi lovet sol, så vi skal nyte den alt vi kan.

2 kommentarer:

Jannicke sa...

Flotte og fargerike puter :o)

Ønsker deg en herlig helg,
kjære bloggevenn ;o)

Klem J.

Ida sa...

Putene var jo kjempefine - og den grønne puten fra indiska gjorde mye for ikeaputen - de ble lekre sammen :)

Hva med å sy en pute selv da? Det er jo superenkelt - om du har symaskin :-)

Klem