lørdag 20. juni 2009

Sommerlig pute

Jeg fant jammen en pute her hjemme som trengte nytt trekk, å jammen passet ikke puten perfekt i gyngestolen. Hadde et sommerlig stoff fra Åhlens liggende som var tiltenkt en pute, så da kom det i bruk. Synes den friske puten ikke ble så verst i den mørkbeisa stolen. Jeg hadde så lyst at den fine puten fra Ikea skulle passe sammen med den andre i stolen, men er litt usikker om de to blir så gode venner, føler det kræsjet litt. Spørs om ikke jeg må på litt stoff jakt etter hvert. Nå er vi lovet 30 grader og stor sol her på østlandet til uken, så håper vi sommer endelig kommer. Er på tide nå. I løpet av uken regner vi med å være fiks ferdige med huset utvendig, så da kommer det bilder av "nytt" hus om ikke så lenge. God sommer og sol til alle dere der ute, håper dere får nyte varmen.

3 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

Hei, syns putene passer godt sammen, flere av fargene går jo igjen i begge. Likte så godt det stoffet fra Åhlens. Heldige dere som får godværet snart! Her har vi hatt sol noen dager, men kald vind ødelegger. Blomstene sturer, og vi må sitte innerst i vinkelen på huset for å få litt ly når vi soler oss.

Noralill sa...

Flott ny pute, skikkeleg sommarsleg! Eg har ikkje sett på værmeldingane, men så utruleg heldige de er då, håpar me får litt varme på denna sida av fjella òg...

Gler meg til å sjå huset...Kos deg i varmen då, og klem vetla dokkemor frå oss.

Sivs hus sa...

Hei, jeg synes det ble flott sammen! Sommerklem Siv