onsdag 1. oktober 2008

Bryllup og biltur

I helgen var jeg og Handyman i bryllup i Arendal, det var veldig koselig. Var veldig koselig og intimt, og ikke minst utrolig god mat og hyggelig selskap.
Jeg tenke jeg skulle lage et lite reisebrev fra utflukten. Vi hadde nydelig ver på vei nedover, så et bilde i fart måtte til.
Det er ca 27 mil til Arendal, men turen gikk forrykende fort, vi hadde en stopp på "cinderella" veikro på vei ned, men himmel for noen priser for dårlig mat, så vi kjørte videre. For første gang i mitt liv sa jeg nei til buffet! Handyman sa det snart kom et gatekjøkken til, noe som viste seg å ikke stemme. Jeg holdt jo på å sulte i hel, hadde ikke spist siden frokost, og nå nærmet klokken seg 13! Heldigvis hadde vi litt godt tid, så vi gikk en tur på Subway når vi var fremme. Det gjorde godt.
Et lite bilde av utsikten fra rommet vårt dagen der på, like nydelig ver i dag. Og ingen kan vel nekte for at det er fint i Arendal.

På returen kjørte vi nedom Tvedestrand, jeg har nemlig aldri vert der og var litt nysgjerrig. Var jo en nydelig liten by med traaaange gater og masse fine hvite sørlandshus. Den som hadde et slikt! Sukk!

Der var og en liten interiør butikk som jeg absolutt skal tilbake til, tok et bilde av utstillingsvinduet. Det er jo ikke langt dit fra Arendal, så neste gang vi skal sørover skal turen innom her. De hadde utrolig mye fint der inne...

Må igjen takke stort for alle kommentarer, veldig hyggelig å se at noen gidder lese det jeg skriver. Håper alle som er innom får en fin uke!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du,

Endelig har jeg tid til å titte ordentlig på siden din! Så flott, og gøy å lese om deres utflukt til Arendal, loppemarkeder osv. Flott sykkel du fant til go'jenta. Dårlig med loppemarkeder her nede, men vi har startet jakten på nytt spisestuebord, og det jeg drømmer om er å finne et likt deres kjøkkenbord, bare større. Det er SÅ flott!!! Finner ikke noe på Bohus eller Skeidar, så vi skal nå undersøke på nettet om noen lager slikt et bord på bestilling. Mener å ha hørt om et dansk firma som lager masse spennende. Vi får lete videre, heldigvis har det ingen bråhast slik at vi ikke trenger å forhaste oss. Hils dine kjære.

Hilsen fru nygift

Noralill sa...

Så kjekt at turen gjekk fint, og at det var kjekt i bryllup...

Måtte nett inn til deg å seie frå at Patina på Evanger har akkurat ei slik skuvseng til baby/småbarn som du leitar etter...altså lik mi! Men den er ikkje kvitmåla då...den er tre-kvit (lakka trur eg...)

Veldig fin til 400,- kr...

Såg forresten ei heilt lik i Ulvik på loppis no i dag...den var kvit! Skulle kjøpt den til deg, men me hadde ikkje plass i bilen...(måtte ha plass til moped og diverse anna...)

Berre seie frå om eg skal reservere senga til deg...hmmm på Patina altså...

Ha ei fin helg vidare då..og klem vetlo frå meg!!

SynnePynne sa...

Hei Anne Kristin!
Og tusen takk for kommentar, nå ble jeg glad.
Når det gjelder bordet vi har, er det en gammel dør som vi har sagd av i lengden. Tror ikke du finner det på noen butikk. Men se heller om du får tak i en gammel dør, så kjøper du en glassplate på bestilling. Glassplaten kan jeg hjelpe deg med å få tak i om du vil.
Håper alt ellers er bra og at båtturen var fin.
Hils dine