onsdag 8. oktober 2008

Tom hjerne

Jeg må innrømme at jeg er litt tom for ting å skrive om for tida. Har liksom lite nytt å fortelle, skjer ikke så mye. Går i jobbing, spising og soving. Litt strikking gjør jeg på kveldene, men den jakka jeg strikker er litt rar underveis, så det er liksom ikke noe og vise frem. Har planer om så mye som jeg skal rekke før jul, så satser på at det blir litt mer å skrive om etter hvert. Det største som har skjedd her i huset siden sist, er at vi endelig har funnet ut hvordan vi baker luftige og deilige brød. Vi har nemlig spist mange varianter av kompakte, tørre og harde brød i det siste, men til slutt fikk vi det jammen til. Så da må jeg jo selvfølgelig ta med et bilde av de gode hjemmelagede brødene.

Jeg må og takke alle som er så snille og legger igjen komentarer til meg. Tusen takk!

Kommer tilbake så fort jeg har noe å skrive om. Jeg prøver å finne en ny seng til lille A, som nå klatrer ut av sprinkelsengen!!! Håper å ha en fin seng å vise snart.

Ha en flott kveld!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempelekker tapet. Tror den blir super på veggen bak den hvite sjenken. Gleder meg til å se resultatet :-)

Suss i hodet,