onsdag 22. oktober 2008

endelig...

Etter å ha sikla lenge etter et sengetøy til lille A på internet, har jeg endelig fått tak i det i butikk. Har hatt lyst på det veldig lenge, men synes det er så mye dyr frakt og gebyrer på noen internet butikker, så da ble litt mye for et sengesett. Men, nå fant jeg det tilfeldigvis på Propello på Stabekk og da måtte jeg bare slå til. Propello er en kjempefin butikk, de har så utrolig masse fine leker og klær der. Og alltid god service. Litt reklame.. :-)
Når jeg først var på Stabekk måtte jeg og innom den fine blomsterbutikken der nede. Fant en fin kurv med vinterblomst i, ikke spør meg hva den heter. Men de var veldig fine i lag. Nå står de på trappen vår sammen med en gammel lykt jeg og lille A fant på loppemarked i helga.
Lille A har forresten blitt en skikkelig loppemarkedfrue. Hun går å kikker under bordene og finner seg fine ting, denne gangen fant hun seg ny matboks. Hun går jo tross alt på avd. Måne i barnehagen.
Hun tok med seg en boks til, synes den var lit kul jeg..
Nå er det jo desverre slutt på loppemarkeder for denne høsten, hvertfall her i Bærum. Men vi gleder oss til våren, da får vi ha oss noen kikkerunder igjen.
I dag er det helt utrolig flott ver, solen skinner fra skyfri himmel. Håper alle nyter høstdagene som har vert så fine i det siste.
Vi skal ut og kjøpe ny seng til lille A, det kan jo bli spennede, en del meninger ute å går om hvordan den senga skal være. Kommer tilbake med bilder.
Ha en fin dag så lenge!

1 kommentar:

BeBe`s blogg sa...

Hei, ja det er artig med loppis, her også er vel sesongen snart over for i år. Syns det sengesettet var så flott. Har litt lyst å "kopiere" ideen med de heklerosene.:)