lørdag 11. oktober 2008

Tapeter

Vi har en stue som er HELT hvit, og det vil jeg gjøre noe med. Har bestemt meg for at jeg vil ha en vegg med tapet, har egentlig tenkt lenge og grundig på dette. I går var jeg og "handyman" å kikka på litt tapeter og fikk med oss noen prøver hjem. Tenkte å legge ut bilde på bloggen i håp om en del tilbakemeldinger. Legger ut to bilder av samme tapet, en tatt på kvelden og en på formiddagen, så det er litt forskjellig lys. Jeg synes tapeten er veldig fin, men er litt usikker og. Bør jeg ta en ny runde å kikke i bøker eller kan jeg bestemme meg så fort. Hadde vert deilig å være ferdig med kikkinga og fått bestilt tapeten. Er litt klar for å få opp noe på veggen etter hvert og. Tar med stor glede imot kommentarer på tapeten. Nå skal vi inn til Oslo på Matstreif, ha en flott oktoberlørdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempelekker tapet. Tror den blir super på veggen bak den hvite sjenken. Gleder meg til å se resultatet :-)

Suss i hodet,