torsdag 18. september 2008

Prosjekt kontor

Jeg nevte tidligere at vi skulle igang med prosjekt kontor, og det er når ferdig, hvertfall nesten. Har lagt ved noen før og etter bilder under. Veldig deilig å få mye bedre plass og ryddigere kontor. Nå mangler bare noen kroker på veggen som vi skla henge sekker og vesker på. De kjøpte vi på en utflukt til Bauhaus i dag, så det kommer nok på veggen om ikke mange dagene. Jeg slengte meg med Handyman og lilla A på deres utflukt til Bauhaus, hadde nemlig sett i en brosjyre tideligere at de hadde billige løker med tulipaner og påskeliljer. Så i helgen skal lille A og jeg sette igang med litt planting tenker jeg. Handyman reiste på jobb til London i kveld, så han får ikke være med stakkars:-) Sikkert lei seg for det kjenner jeg han rett... haha.

Ingen kommentarer: