onsdag 3. september 2008

Lampeutfordring..

Jeg har fått en lampeutfordring av Noralill som jeg jo må ta :-) Måtte klø meg litt i hode for å finne en lampe å vise frem, men kom frem til denne helt enkle Ikea bordlampen. Den har fulgt meg i snart 10 år og det er nok litt rekord i min interiør verden. Når vi flyttet hit vi bor nå fikk den ny skjerm, usikker på hvilket nr i rekken det var. De siste årene har jeg "myknet" litt på interiørfronten så jeg ville prøve å gjøre noe eget med lampen. Jeg fant en fin remse med små søte blomster på og hengte den rundt lampen, vips så har jeg en Ikea lampe ingen andre har :-) Blir litt stolt inni meg av min kreativitet:-) HA HA

Jeg vil sende lampeutfordringen videre til:

Vita villa vila Bebe`s Blogg

2 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej där!

Gulliga du som nominerat mig till detta lilla projekt - ska se om jag finner lite tid till det!

Så söt den var lilla lampan!

Tack för dina rara ord inne hos mig!

Jes

Noralill sa...

Hei,Kjekt at du tok utfordringa! Ein artig lampe med personleg sjarm! Alltid kjekt når ein kjem på noko litt nytt for å endre på noko ein har hatt lenge...

Ha ei fin helg, og hels alle!