mandag 29. desember 2008

Enda litt mer jul....

Håper dere ikke er lei julebilder ennå, for her kommer litt flere. Er liksom ikke så mye annet å blogge om i disse dager. Handyman og Lille A kjøpte juletre uten meg i år, å jeg må si jeg synes de var veldig flinke. Tror dette er det fineste treet vi har hatt, fjelledelgran er visst sorten. Vi fikk med en liten miniplante på kjøpet, den håper vi å plante i hagen på sikt. Går mye i stearinlys om dagen, når adventstiden er over, bruker vi adventstaken til litt annen pynt :-) Synes selv jeg var urolig kreativ når jeg laget bordkortene, en liten gris måtte jo til når vi skulle ha ribbe.. :-) Bilder av noen av de flotte julegavene til meg og lille A. I morgen drar vi til sørlandet på Nyttårsfeiring, gleder oss veldig alle tre til å se våre gode venner igjen, å feire det nye året sammen med de. (Kanskje kommer det et reisebrev når vi er tilbake)
Ønsker alle en flott feiring og et godt nyttår!

1 kommentar:

Henriette sa...

Har kost meg med dei mange fine juleinnlegga dine. Har hatt litt bloggeferie i jule og nyttårshelga, så no er det litt å ta att. Ser ut som om de har hatt ei flott julefeiring, og det har me og:)

No legg eg deg til i bloggrollen min, så eg kan fylgje med kva som skjer hos deg. Håpar det er greit;)

Ha ei flott helg.
Klem:0)