onsdag 17. desember 2008

Kaker og pynt en førjulsonsdag.

Her har det gått i baking de siste dagene, men nå er vi snart i hus. Blir ikke så mange sortene, vi er vel opp i 4 nå og har en igjen. Må bare lage kromkaker, de er så utrolig gode med multekrem i.

Som lovt tidligere har jeg lagt inn bilder av julepynten jeg kjøpte i Bergen, nærmere bestemt på Havna Interiør på Askøy, er du i nærheten så ta turen innom der. Det hadde veldig masse fint. Har hentet inn en liten kvist, den skal forhåpentligvis bli litt fin julepynt. Den som følger med får se :-) I tillegg til denne har jeg fått mamma til og ta med en del reinsdyrshorn (heter det horn tru?)når de kommer bortover i julen. Har litt planer for de sånn litt etter hvert. Tviler på at jeg rekker alle planene min på den siden av juleaften. Å jammen har vi ikke klart å få pyntet ferdig pepperkakene, de ble veldig flotte. De er alle sammen pyntet egenhendig av 10 fingere på 2,5 år. Jeg er imponert! Nå nærmer deg selg veldig julaften og mer julepynt skal frem. Jeg pleier og vente med å pynte hele huset til lillejulaften, så det ser jeg blir en hektisk dag :-)
God onsdagskveld og førjulstid.

3 kommentarer:

Grip dagen sa...

Så flink den lille kokka di har vært! Sjarmerende pynt ho har laget, tipper ho er stolt!

Mine døtre laget også pepperkaker for en stund siden.
Jeg fant ut igår at de nok har prøvesmakt ei kake hver dag... For det var ikke mange igjen i boksen.
Ja, ja.
Kos deg med juleforberedelsene!
Klem Marit

pepperkverna sa...

Herlige pepperkaker! Hege

BeBe`s blogg sa...

Koselig med den lille pepperkakepynteren! Jeg begynner også å komme i rute med baking, og julegavene er så godt som ferdig. Nå gjenstår vasking og storinnkjøp av mat. Ha ei fin adventshelg!:)