fredag 12. desember 2008

Vestland, vestland....

Sist helg var jeg og Handyman på en kjærlighetsutflukt til Bergen, dvs vi var å besøkte familie på vaestlandet alle 3, mens vi tok en liten avstikker til Bergen. Fra øst til vest låg det nydelig snø både på bakken og på trea hele veien, så det var en kjempefin tur over fjellet.
Når butikkene har slike skjeve dører, er det vel ingen tvil om hvor man er kommet. Er utrolig flott på bryggen og så bra at det fortsatt er aktivitet i disse husene.

Vi overnattet på Havnekontoret på bryggen og for et stilig hotell. Jeg måtte bare knipse noen bilder for å vise dere. Stiligste hotellet jeg har vert på tror jeg.

Rommet var jo berre rålekkert, blir litt morsommere å bo på hotell når de ser slik ut, synes nå jeg da :-)

Utsikten fra rommet Litt bilder fra Bergen, veldig fint med alle stjernene i mørket.
Så litt bilder fra turen over fjellet østover igjen.

Ja det ble et julefritt innlegg, men frykt ikke, kommer snart tilbake med bilder av julepynten jeg kjøpte på noen flotte interiør butikke der bort i vest.

Må takke for alle fine kommentarer, Tusen Takk!

Ha en flott uke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jippi, endelig oppdatering igjen - alltid gøy å følge med på siden din.

Enig i at Havnekontoret er et lekkert hotell, til og med gratis kveldsmat :-)..he,he..