lørdag 14. mars 2009

Hjemme alene fest.....

Jeg og A er hjemme alene denne helgen, så da nytter vi selvfølgelig sjansen til litt shopping :-) I dag gikk turen til IKEA, en etterlengtet tur. Følte jeg hadde en del fornuftige ærend, men ble litt usikker på akkurat det når vi kom oss dit ..... Kupp!! 4 korger til 49,-, det kaller jeg billig. Den ene har alt blitt turkis, og ja Handy, jeg har en plan for alle fire korgene..... :-) Vi har nemlig "litt" korger fra før av, men disse har jeg tenkt å male, de kan jeg ikke gjøre med alle de fine jeg har fra før. Lampeskjermen skal på lysekronen som jeg driver og maler, ennå... Ting tar tid, men nå er det kun et lite størk igjen på undersiden så er den ferdig. Regner med at den siste runden med maling blir tatt i morgen, så skal den monteres opp på rommet til A. Det gleder jeg meg til, er spent på hvordan det blir og ikke minst om den lyser! Disse lyktene er så fine, spesielt i hvit synes jeg, så da måtte den jo bare bli med. Men til 29,- er det jo heller ikke den største invisteringen. Og sist men ikke minst, billige tulipaner på IKEA. :-) Vel hjemme igjen malte jeg og A litt påskepynt, kjekt med sånne ferdig pakker for barn, det var veldig kjekt både for store og små. Fortsatt fin helg til alle som kikker innom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig - både med IKEA og påskemaling! Fin side du har her - du har definitivt grønnere fingre enn meg!! Og takk for sist, forresten, det var veldig koselig å se dere igjen!!!

liven sa...

Heisann!!
Takk for hilsen hos meg og velkommen til blogglandia:o)
Her er det kjekt å være!!
Fine funn på Ikea......og disse kurvene var billige!!
Litt irriterende siden jeg var like i nærheten av Ikea i går da!!
Men det var andre butikker som fristet mer.....sånn er det!!
Flotte tulipaner i en nydelig mugge:o)

Ha en fin dag:o)