fredag 21. november 2008

Tapetesering......

Da har jeg og Handyman prøvd noe nytt, nemlig tapetesering. Det var ikke fullt så enkelt som jeg hadde trodd, men vi fikk det da til. Har gleda meg lenge til å få opp tapet på en av veggene i stuen, så nå er jeg ganske nøgd. Det ble litt varmere i stuen og det var litt av meningen. Så synes jeg tapeten var ganske så fin og. Har lagt inn litt bilder av stuen under og etter jobben var gjort. Å slik ble resultatet! Så måtte vi roe ned met litt stearinlys og rødvin før vi fant senga.
Ønsker alle en fin helg, vi skal i skogen på tur med primus i morgen, gleder meg!
Må takke Handyman for hjelp med behandling av bilder, TAKK!

1 kommentar:

BeBe`s blogg sa...

Hei, det ble riktig flott med tapet! Den TV-benken, er det en eldre modell eller ny? Du skjønner, jeg har litt lyst på sånn 60-talls lav teakskjenk for å ha flatskjermen på, men ble nedstemt av mannen i huset. Ser flere sånne i div. interiører, og syns de er vel så fine som nyere typer. Her har vi det kaldt, -12 grader, men jeg har vært ute og lufta meg litt likevel.:)