søndag 9. november 2008

Ferdig..

Da er prosjekt bord ferdig! Bordet er på plass i ståvo, og om eg skal sei det sjøl, så synes eg det blei veldig bra! Det er litt større enn det bordet med hadde, så er det litt finere med et hvit bord synes nå jeg, passet fint til den turkise stolen til lille A.

Jeg hadde en mistanke om at det var flere enn jeg som kom til å like dette bordet. :-)

Det har faktisk skjedd litt mer denne helgen. Som nevnt tidligere har Handyman laget bilde lister til oss til å ha i gangen. Det fikk jeg ferdig malt på fredag, så nå er de endelig kommet på veggen. Det ble litt mer orden over bildene, jeg har og skiftet rammer på de fleste bildene.

For de som har følgt med litt på bloggen vet de at jeg driver litt med strikking, spesielt vester til lille A i det siste..... Det første ble jo som nevnt tidligere litt for stor, men det er jo ingen krise, hun vokser jo inn i den etter hvert. Det som ble ferdig før helgen viste seg da selvfølgelig å være for liten, fikk den ikke over hode en gang. Jeg kan jo ikke annet enn å le, hvor mange vester må jeg strikke før en passer mon tro. Jeg skal nå i gang med en tredje tenkte jeg, men da strikker jeg en annen variant for å variere litt. Vi krysser fingere for at den kommer til å passe. !?!?!

Takk for alle besøk, ønsker alle som kikker innom en flott uke

1 kommentar:

Anonym sa...

Veldig ryddig og pent i gangen da, med hvite rammer og lister til å sette de på :-)

Bordet ble pent, også så vakkert med fat m/stæsj på !

Det får man si...