fredag 19. november 2010

Småstjerner i butikken

Jeg var innom å kikka på den flotte bloggen Haust her om dagen og ser de flotte stjernene hun hadde lagd. Tenkte at dette var jo noe jeg og burde kunne få til..... Men etter å ha sett videoen om hvordan man laget de skjønte jeg fort at dette ikke var noe for meg, slik tålmodghet har ikke jeg gitt... :-)


Så gleden var ganske så stor når jeg et par dager senere var innom Verket Interiør og fant ut at slike fine stjerner kan man jammen kjøpe.


Nå er det jo selvfølgelig noe helt eget med det man lager selv, men man jo se sine begrensinger. :-) Jeg har i kveld funnet frem papir og sjekket om jeg husket hvordan man lager god gammeldags juletrepynt. Gamle kunster sitter fortsatt i fingere, utrolig nok, så jeg og Alida skal nok ha oss et lite juleverksted en av de nærmeste kveldene.

Dermed kjøper jeg gjerne noen stjerne til med god samvittighet :-)


God helg til dere som kikker inn og tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer. Jeg setter utrolig pris på at dere legger igjen en liten hilsen til meg :-)

2 kommentarer:

Jannicke sa...

jeg kjenner også en begrensning når det gjelder slike stjerner :o) så bra du fant slike -nydelige!
Klem J.

Srinsessa sa...

Kjempesøte stjerner, mulig jeg må herme ..kan bli lekkert når husprosjektet en gang blir ferdig :-)

God helg !