torsdag 25. november 2010

Rosa roser

Roser er en av de fineste blomsten jeg vet, så når jeg kom over disse knallrosa her om dagen, klarte jeg ikke gå forbi.


De passer perfekt i den rosa vasen min, på det hvite bordet, under den hvite lampen :-) En fin anledning til å ta bilder av den delen av spisestuen som jeg regner som ferdig oppusset. 



Vi har til og med blitt enige om et bilde som skal på veggen over skjenken, det er satt i bestilling i dag.  Så etter snart 5 år i dette huset, får vi vårt første bilde på veggen :-) Slett ikke verst!!


Jeg gleder meg til å få bilde opp, håper det blir klart til jul!


Nå er det snart søndag og føste advent, vi har laget tall i dag og skal ordne med lys i morgen. Tenkte å lage en ny adventstake i år, litt kjekt med forandring.


Håper du får en fin fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige roser! En utrolig flott lampe også.
Klem Igi

Anonym sa...

ma sjekke:)