søndag 1. februar 2009

Shopping, shopping....

Da er det jammen søndag igjen, ukene flyr helt fra oss, skjønner ikke hvor tiden blir av. Etter en helg med utflukt til slekt på lørdag og koselig skitur i Lommedalen på søndag, har freden senket seg litt. Handyman lager taco til oss, lille A ser på Drømmehagen, mens jeg leser blogger :-) Tenkte jeg skulle vise litt bilder av hva jeg fikk med meg på shoppingrunden på torsdagen. Kjøpte litt ting med tanke på vår og pynt til veranda, i tillegg til saker til å pynte bord med. Hadde en kjempe flott dag med "srinsessa", tusen takk for turen!
Må jo følge trenden litt :-)
Denne skal få pynte opp litt på verandaen til sommeren. Gammaldags lita mugge. Lille A fikk ny gammel matboks.
Liten vase
Så litt brunt sukker av alle ting. Har og noen fine bilder fra butikken Home & Cottage, det var butikken sin, veldig masse fint. Den får nok besøk av meg igjen....
Håper alle har hatt ei flott helg i solen, og at de får ei kjekk veke!

2 kommentarer:

Emmeline sa...

Heisann:)

Så koselig å få hilsen fra en ny blogg. Her har jeg ikke vært før;) Ser at du har kjøpt Kusmi te i grønn innpakning. Du får tipse meg om den er god eller ei. Jeg har akkurat tømt min grå boks og kanskje jeg skulle ha prøvd en ny farge????
Disse lyktene er jo også knallfine, jeg har en sånn men bruker den faktisk inne. De ruster og blir stygge i regnet nemlig;) Ha en fin fin søndagskveld.

Anonym sa...

Jippi, det er så stas med oppdatert blogg !

Enig, "Home & Cottage" var en kjempebutikk...gleder meg til vi skal tilbake dit en annen gang.

Takk for en super-hyggelig utflukt :-)