torsdag 26. februar 2009

Litt meir sying...

Merkelig hvor moro det er å vise frem det man lager, i håp om å få litt tilbakemeldinger. :-) Et par bilder til av hva jeg har sydd i det siste. Kjøpte for lenge siden litt stoff som jeg hadde tenkt til puter, endelig er en klar i allefall. Denne passer veldig bra til den besje ektorpen som vi har i "kosekroken". Dette er et forsøk på en liten pung fra boken Tildas Jul, er litt usikker på om denne var noe å vise frem. :-) Nå har jeg kjøpt stoff til nye gardiner til A og til kjøkkenet vårt på Stoff og Stil, gleder meg til det kommer i posten. Tusen takk for fine kommentarer dere legger igjen, utrolig kjekt å se at dere gidder å følge med på bloggen min. En fortsatt fin uke til dere alle.

6 kommentarer:

Miss.T sa...

SÅ flink du er. Puta va kjempefin og pungen like så : )

Henriette sa...

Du er jo knallflink jo!! Har så vidt tatt i bruk symaskina, og er aldri så lite hekta.......Kanskje eg kan vise fram noko snart og;)

Ha ei god natt!!
Klem:0)

Hemmafruns hörna sa...

Å,vad fint! Den lilla "pungen" är läcker! Häftigt tyg och jag blir sååå imponerad! Fortsätt - det gläder oss andra!

Jannicke sa...

Hei
Takk for hilsen!
Lip balm boksene har hun kjøpt på accesiories. :)
Kjekt du vil legge meg til listen din!
Jeg gjør det samme med deg!
Ps : Veldig fin pute!!
Fredagsklem fra meg!

BeBe`s blogg sa...

Syns ikke du skal nøle med å vise fram det du lager, du er jo flink! Og så får vi andre inspirasjon og lyst til å skape noe. Har så lyst å lage toalettmappe, strikkemappe og sminkepung, har lånt bøker på biblioteket, er bare ikke kommet igang. Men boka med mønster på strikkemappe har jeg ikke fått tak i, den er av Lise Bergene, og heter Lapper, stort og smått (tror jeg). Ønsker deg ei fin helg!:)

Anonym sa...

Så mye fint du lager! Gleder meg til å se hva du skal lage med det nye stoffet!