torsdag 5. november 2009

Snikpynting til jul

Jeg hadde en liten utflukt til Verket Interiør her om dagen, jeg trodde de hadde fylt butikken med juleting, men der tok jeg feil. Var ikke så mye som en nisse å se.

Egentlig er det helt greit, jeg hadde bare lyst å kikke om det hadde kommet noen nye fine nissedamer i år og. Men vi får nok tidsnok kikket på alle nissedamer og all annen julepynt.



Jeg burde nok kommet tomhendt hjem, men de skjedde ikke:-) Fant denne fine lyslykta som jeg ikke klarte å gå forbi, og siden jeg er veldig lilla for tiden fikk et lys til lykta bli med og.



Da jeg kom hjem fikk den plass på skjenken i spisestua og oppi havnet jammen noen julekuler som pynt.



Jeg burde kanskje ikke si det, men disse små julekulene har faktisk vert pynt i stuen helt siden sist jul. Jeg vet, ikke bra, men nå skal de få være fremme til årets jul er over.



Det gamle kamerat som står litt i bakgrunnen er noe min fotografsamboer har kjøpt på loppemarked!! Der kan du se, jammen har ikke denne mannen vert å kjøpt brukt før han traff meg, hvem skulle trodd det :-)

Ha en fin torsdagskveld, nå skal jeg kose meg med Forbrytelsen.

2 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Ikke lett å komme tomhendt hjem nei! Ihvertfall ikke når man finner så fine saker;)
Kjempe flott lykt!

Klem

Ingvild sa...

Koselig snikpynting!
De julekulene var jo ikke sååå veeeeldig julete da.... Så da gjør det jo ikke noe ;)
Synes det er litt synd at julen er så kort...Det er så mye lekkert å pynte med da!

Ha en strålende dag,
klem, I