torsdag 29. oktober 2009

Hjemmelaget hurtigkunst



Eller hurtig hjemmekunst er vel kanskje litt mer riktig.......

Har lenge planlagt å prøve meg på et hjerte av kvist, ble ikke så vellykka som jeg hadde håpa akkurat.
Lurte litt på å spraymale det og kanksje pynte med litt annet, men fant ut at først forsøket skulle bli i natura :-)

Er du ikke glad Handy for at jeg har slike kunstneriske evner??





Den har fått hedersplassen i stua over sofaen, enn så lenge, hvertfall til Handy kommer hjem fra jobb.

Ha en kunstnerisk torsdag :-)

2 kommentarer:

Jannicke sa...

..ja, slike hjerter er ikke så lett som det ser ut til!
har prøvd meg jeg og en gang ;o)
Men må innrømme at det som henger fremme er kjøpt :o)
Syntes ditt var veldig fin jeg!
Klem J.

Romantiske Stinemor sa...

Kjempe lekkert, passet godt over sofaen din:-)ha en fin helg..klem Stine