onsdag 28. oktober 2009

Endring av blogg

Jeg har slengt meg på det siste nye, å endre litt på bloggen :-) Tusen takk til Haust som linka til som mine dager er, slik at vi andre kunne lære noe nytt. Mulig jeg er litt tett i pappen, men er det bare jeg som ikke får lastet ned Windows Live Writer til Mac mon tro? Er det noen andre som bruker Mac som har opplevd det samme? Hadde jo vert kjekt å kunne endre litt på bildestørrelen og. Bildene er av en takknemlig Pelargonia som blomster for full i stua, jeg har huset fullt av disse blomstene, men er kun denne som er i full blomst. Vi hadde verandaen full av Pelargonia i sommer og nå er alle disse kommet inn. De skal i kjelleren for overvintering snart, er bare litt usikker på når jeg skal flytte de. Blir spennede å se om de overlever vinteren her hos oss. Ha en super onsdag!

3 kommentarer:

Jannicke sa...

Hei.
Jeg får heller ikke lastet det ned ;(...
men hvordan fjernet du kantene rundt bildene fine??
Driver på og endrer jeg og...

Jannicke sa...

Takk,
kjempefint :o)
jeg var nemlig nettopp inne og sjekket - og som du skriver : Den funksjonen var ikke der ;o)

Jannicke sa...

TUSEN TAKK!! Jeg fikk det til!
Klem J.