onsdag 21. januar 2009

Endelig kom snøen

Vi fikk tatt noen bilder i snøføyka, endelig er det hvitt og lyst ute. Det var jo ikke det at vi fikk litt snø, det kom en hel gjeng. Hele nesten 50 cm har vi på plenen og mer er det meldt. Bare så synd at lille A har vert syk med vannkopper, men vi har fått vert litt i snøen. I dag var vi en liten tur ut og laget en snølykt etter jeg kom hjem fra jobb. Det tror jeg ikke jeg har laget siden jeg var liten selv :-) Synes de gir så koselig lys. Så over til litt interiør... Vet ikke om noen har følgt med så lenge at de husker denne, lysekronene altså, ikke sementgulvet:-) Jo, nå har jeg endelig begynt med å male den, ting tar tid, men måtte liksom få gnisen tilbake. Den er bare grunnet ennå, men jeg satser på å ha den ferdig om ikke for lenge. Så er det å finne ut hvor jeg skal montere den, hadde egentlig tenkt rommet til meg og Handyman, men har nå begynt å lure litt på trappe gangen. Jeg må nok fundere og teste litt før det blir bestemt. Sånn ellers går jeg rundt å er litt småspent for tiden, Handyman kunne nemlig forteller her om dagen at han har tenkt å ommøblere i stuen vår. Til min meget store overraskelse!! Han vil jo ikke fortelle hvilken møbleringsplaner han har, så jeg kommer spent hjem fra jobb hver dag for tiden. Stuen vår er nemlig ganske liten og ikke så lett å møblere, jeg har vridd hode mange ganger i forsøk på å finne en annen løsning, uten hell. Han har blitt infomert om at ingen møbler skal ut og ingen nye skal inn, jeg vet nemlig at vi har en skjenk han ikke er så glad i. I tillegg har jeg kastet ut en sofa han savner..... Har ikke skjedd noe ennå, så jeg venter stadig i spenning. I dag er jeg hjemme med fortsatt syk lille A, så vi skal prøve å få bakt og rydda litt, har og planer om en snømann:-)
Ønsker alle som er innom en flott torsdag!

1 kommentar:

Noralill sa...

Heisann! Så utruleg masse snø de har fått då...Her er det ingenting, berre maaasse vind! Og det er pyton! Så bale at vetlatrultemor har vore sjuk... Men like greit å få vannkopper nå ein er liten, her går det vannkopper på skulen, så eg er litt spent.

Kos dekan masse i snøen! Klem frå oss her i vinden...