torsdag 3. juni 2010

Magnolia

Magnolia er en av de fineste blomstene jeg vet, og siden begge magnoliabuskene fra i fjor døde i vinter, måtte jeg få tak et par nye i vår. Den ene er ferdig avblomstret, men jeg tok noen bilder av knoppene på vei.


De er så flotte når de kommer ut av den svære håretet kapsel, helt kritthvite og myke.


Gleder meg til den andre begynner å blomstre, knoppene på den er ikke så fine, men blomsten er bare helt nydelig. Nå håper jeg bare de overlever neste vinter og kommer med mange blomster til neste sommer og.

Snart tror jeg jammen det kommer et interiør innlegg, har vert mye blomst i det siste, snart ferdig med første maleprosjekt. Er en del som er planlagt med ny farge denne sommeren, håper det går etter planene :-)

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

Jannicke sa...

Så utrolig søte og dunete magnoliaknopper :o) Magnolia = vakkert!
Takk for veldig koselig hilsen :o) Og jeg tenkte også leeenge på dette med å vise seg frem. men litt sjanser må man vel ta - det var ikke så farlig som jeg trodde : So go girl!
Klem J.

Lene sa...

Magnolia er bare så fin. Tror jeg må få meg en jeg også!