torsdag 22. oktober 2009

Kjøkkenbord!

Siden jeg inne på bord fronten om dagen, hadde jeg lyst å vise fram kjøkkenbordet vårt. For 4 år siden bodde jeg og Handy sammen i en leilighet i Oslo, i en bygård av den eldre varianten. Noen år før jeg kom inn i bildet, hadde de skiftet ut alle dørene i bygården, heldigvis hadde de ikke kastet de gamle dørene, men lagret de i kjelleren. Så en dag når det var dugnad/opprydding i kjelleren, kom disse dørene for en dag. Heldigvis ble jeg hørt på når jeg ville bruke disse dørene til noe og ikke kaste de. :-) En av dørene ser nå slik ut, men glassplate på spiser vi nå frukost og middag på en gammel inngangsdør fra Theresesgate.... De skal sies at det var en del slipejobb å få bort gammel maling, men med litt tålmodighet går det meste. Vi tok heldigvis vare på en dør til, den står nå i garasjen og venter på at jeg skal slipe litt på den. Har en plan med den og gangen vår som jeg håper å ha på plass om ikke for lenge. Men A i barnehagen og Handy i Køben får man jo gjort litt sånt, så kanskje jeg får gjort litt i morgen :-) Ha en super duper dag!

4 kommentarer:

Srinsessa sa...

Bordet er utrolig kult !
Kjenner jeg er litt misunnelig der ja..

Unknown sa...

så kreativ du er!!! dette var kjempetøft, og sikkert et tålmodighetsarbeid.

Fröken Fräken sa...

Ja tänk vad man kan använda fina gamla dörrar till! Vilket vackert bord det blev av den :-)

Anonym sa...

Bordet ble kjempe fint! Virkelig kreativt brukt av en gammel dør.