lørdag 27. desember 2008

Litt julebilder nå i romjulen

Velkommen til oss!
Vi har ikke så masse nisser og "typisk" julepynt, men disse søte nissejentene kommer alltid frem. Håper på å komme over noen flere nå på salget over jul! :-) Kanskje noen som har lyst å være med på en liten interiør butikk tur?? :-) Heldigvis kom mamma med mange fine blomster, blandt annet disse Amaryllisenen(skrives det sånn tro), 4 stk faktisk, som ikke har blomstret ennå. De skal alle være hvite, så jeg gleder meg veldig til de spretter ut. Vi har ingen gamle fine julekuler, bare nye, innkjøpt av meg selv :-) De fleste til vår første jule på Hosle for 2 år siden, noen er kommet til etter hvert når jeg har vert på jule salg. Kjøper alltid 2 av hver kule, nå har jo noen blitt knuste sånn litt etter hvert, men det gjør ingenting.
Med ønske om en fortsatt flott romjul! Takk til Handyman for fotografering og behandling av bilder.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ordentlig hyggelig julehus, og "ja" - jeg er alltids med på interiør-utflukt på nyåret, kanskje dit jeg foreslo rett før jul ?

Ha en fortsatt fin romjul, og Godt Nytt År !

Klem,

BeBe`s blogg sa...

Så koselig julepynta hos deg! Jeg har også ei sånn julejente, kjøpt på salg. Har brukt å pynte med mye rødt og mange nissa, men de fleste har fått "fri" i år. Vi bare koser oss og slapper av, foruten en juletrefest og en dobbel 40-årsfest. Ønsker dere ei fortsatt fin romjulstid!:)

Noralill sa...

Flotte bilder hjå deg i dag! Håpar de har hatt det fint i jula...kjekt å sjå kor fint de har det heime i jula...

Kos dekan vidare!