søndag 20. juli 2008

Litt mer bilder...

Fant frem noen bilder som er tatt tidligere i sommer, har jo sagt jeg skal legge de ut, så nå kommer de. Måtte bare ta med noen bilder av den store blomsterpotta full i hvite tulipaner, den var utrolig fin på verandaen i vår. Den blomstra i fleire veker faktisk, og det kom forskjellige typer tulipaner etter hvert som varmen kom. Jeg tok vare på en liten blåveis plante når vi tok over huset her vi bor, den blir større og større for hvert år. Den har nydelige små blomster som kommer tidlig på våren. Kjekt med litt tidlig blomstring og.

Det får holde med gamle blomster bilder, kommer tilbake nå rjeg har noe nyere å vise :-)

Ha en fin søndag!

1 kommentar:

Noralill sa...

Hei igjen...Nydelege blomar og Kjempefine bilete! Du lurar på om ein spør før ein legg lenker til blogglista si...hmmm det lurer eg litt på òg...men eg har IKKJE spurt! Lurer på om nokon er sure for det...? Men eg skriv jo berre ei overskrift som: bloggar eg er innom... og når dei ligg på nett så er dei jo liksom ALLE sine..eller?? Du kan gjere som du vil trur eg, men det kan gå laaang tid før du får kontakt med nokon av dei...

Men eg hadde iallefall ikkje blitt sur om eg plutselig låg på ein bloggrull der ute i verda, som eg ikkje visste om...

PS NO er stova ferdig!!(ja ja ikkje lister og småplukk men men...) Jippi! Skal legge ut bilete no...ta ein kikk...