mandag 5. mars 2012

Here I am -this is me

Slenger meg på konkurransen til NIB denne mnd....


Bordet er en gammel dør som har fått oppbevaring under, døren har beholdt den opprinnelige fargen.
Stjernene på veggen har blitt hengende siden jul, de var en del av den hjemmelagde julepynten. Det er en stjerne for hver av oss i vår lille familie, jeg har ikke helt klart å ta de av veggen ennå.


Både bordet og kvistekransen under er veldig meg, kransen er hjemmelaget til jul for 3 år siden.
 
 


 

Dekket bord med friske blomster er og meg, aldri et bord uten. Denne dekorasjonen ble laget til et påskebord, nærmest jeg kom lilla var denne fargen på tulipanene.

8 kommentarer:

Lene sa...

Digger bordet. Nå fikk jeg en ide om hva jeg kan bruke noe som ligger i låven til:-). Takk

Kremfaret sa...

Næh, så stilig bord, elsker døra! :) Og artig at julepynten fremdeles henger fremme (hvem kan vite at det ER julepynt og ikke vanlig pynt lissom. Søtt :D)

metanoia sa...

nydelige bilder :D

Unknown sa...

Wonderful inspirations - thanks for sharing!

Take care
Tine

Lisa - Fra hus til hjem sa...

For en lekker dekorasjon :-)

tonje boganes sa...

Fint hos deg!
Ønsker deg en fin kveld
Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
Klem Tonje

Noralill sa...

Heisann, jodå må jo ta med ski! Me satsar på at snøen held til over påske, men det minkar kraftig...

Ja, kjekt å ta ein liten husmorferie..håpar det blir bra. Me gler oss stort til de kjem i påsken!

Noralill sa...

Heisann, jodå må jo ta med ski! Me satsar på at snøen held til over påske, men det minkar kraftig...

Ja, kjekt å ta ein liten husmorferie..håpar det blir bra. Me gler oss stort til de kjem i påsken!