søndag 12. desember 2010

Grønn......

Jeg har tidliger skrevet litt om butikken Grønn på Lilleaker i Oslo, det er min favoritt butikk nr 1! Der finner du alt fra gode brød, skinker og oster, blomster, lys og lykter, masse fint til barn både på klær og lekefronten. Det er virkelig en butikk verdt et besøk.



Jeg svinga innom der en tur i ettermiddag, klarte selvfølgelig ikke å gå ut igjen derfra uten å kjøpe noe. I disse juletider kjøper man jo så masse til alle man er glad i, så da måtte jeg kjøpe en liten gave til meg og :-)


Synes disse små til å ha salt i var så fine, vi har alltid flaksalt stående ved komfyren og der passer denne perfekt.


Jeg drikke svært lite kaffi, og om jeg gjør så har jeg aldri melk i, men det kan jo hende jeg får gjester som vil ha melk i kaffien eller teen for den skyld. Uansett så er denne nå min :-)

De hadde kopper i flere størrelser i samme serie, så kaffi kopper i denne serien ønsker jeg meg til jul. Notere du dette Handy???

Serien er laget av Keith Brymer Jones, du kan se mer av hans ting på denne linken. Mulig dette er gammel nytt for mange, men for meg var det nytt nytt;-)

Håper du har hatt en fin helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

De var nydelige!
Viktig å kjøpe en gave til seg selv også!
Klem fra Igi

Srinsessa sa...

God Jul :-) - kos dere masse, og kjempespennende med ny verdensborger på nyåret.

Suss i hodet

Ramme Alvor sa...

Eg vil ynskje deg og dine ei velsigna jolehelg frå oss her inne i Modalen og takke for kjekke kommentar på bloggen min i året som gjekk!

Klem!