onsdag 13. oktober 2010

Endelig en Hemnes

Etter å ha gått akutt lei av stuebordet vårt, klarte jeg jammen lure med meg Handy på Ikea her om kvelden. Målet med Ikea turen var nytt stuebord og jeg har lenge gått å kikket på Hemnes sitt hvite bord. Synes bordet er enkelt, fint og utrolig praktisk med hyllen under.


Vi har hatt et helt ubrukt heltre eikebord ståendes i kjelleren i over 3 år, det ble kjøpt nytt når vi flyttet inn. Men så har det seg sånn da, at min eike periode er over for leeeeenge siden og ikke har vi noe annet i eik i stuen heller.
Så etter år med lokking, luring og smisking gikk endelig Handy med på å selge dette bordet.
Offeret ble at jeg og må kvitte med meg mitt gamle bord som jeg hadde i min ungdom inni Oslo. Men shit au! Bordet var jo ikke fint en gang.


Så nå har vi kvitta oss med 2 store stuebord og fått ett nytt fint og passelig stort til stuen vår. Blir bare mer og mer fornøyd med bordet for hver dag som går.

Så sånn litt etter litt blir stuen mer og mer helheltlig. Nå gjenstår bare ny tvreol og ny sofa, maling av vegger og fjerning av blomstertapet :-)) Men det krever noe mer innsats på smiskingen innen det skjer :-)


Måtte bare vise bilde av vår lille mini fotograf stadig går mer og mer i Handys fotspor. Hun er ikke sen om å finne fram kamera når vi skal fotografere til bloggen... :-)

Takker Handy for fotografering!

Takk for besøket!

Ingen kommentarer: