lørdag 9. januar 2010

Fint i frosten

Ja det er vel ikke berre me som frys om dagen, med god over 20 tallet på minusstokken så kjennes det i kjakane. Det blir ikke så masse uteleiking, det er det for kaldt til faktisk, men jeg har vert ute å tatt litt frostbilder.



Men det flotteste vinterbilder som er tatt her i familien er tatt av Handy!!





Jeg måtte bare ta bilde av hengelåsen på utebua, når eg såg den kom eg til å tenke på når eg var noen år yngre og sleika på rekkverket til gamleskulen heima og tunga mi hang fast. DET var VONDT det!!
Gjorde aldri det igjen nei....



For ein som hater eddekopper er det jo en sann glede å se et forfrossent spindelvev, skal ikke mye til for å glede en enkel sjel.. :- )

Håper dere nyter vinteren der ute på best mulig måte, det er jo utrulig fint når det er snø og hvitt ute i denne mørketiden.

God lørdagskveld til dere alle som er innom!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige bilder! Nyt lørdagskvelden
Klem Igi

DUNNISMoR sa...

Flotte og stemningsfulle vinterbilete!

Jannicke sa...

Flotte iskalde bilder ;o)

Klem J.

FlorasFrue sa...

Nydelige bilder av skikkelig herlig vintervær :)
God søndagskveld til deg
Kjersti

Ida sa...

Hei!

Tusen takk for fine gratulasjoner på bursdagen min:)

Nydelige bilder - vinterlandskap er flott!

Klem