søndag 19. april 2009

Blomstring i Hardanger

Ja faktisk så kommer disse bomstene fra Hardanger, jeg tok noen kvister fra morelletreet hjemme med meg fra påsken. Nå blomstere og frisker de opp på kjøkkenet vårt. Fikk tatt noen bilder i hagen i dag, endelig begynner det å blomstre litt rundtom. Har hatt nydelig ver her i dag så vi har vert i hagen å gjort vårrydding hele dagen. Det er koselig når vi alle er ute i solen og "jobber" sammen. Tusen takk for alle fine kommentarer på mitt forring innlegg om loppekupp, jeg har kommet litt ned på jorden igjen nå. Men må si jeg var ganske så fornøyd med å ha fått tak i en slik flott stol for hele Kr 100,-. Har ønsket meg en slik lenge, så det var en liten drøm å finne den. Jeg tror nok ikke jeg skal male den, er ikke noe særlig slitt i lakken, så den skal få være mørk inntil videre. Skal prøve å få tak i en god stor pute som jeg kan sy ett friskt stoff på, tror det kan bli fint.
Bilde fra loppemarkedet
Har ikke fått tatt bilder av de andre loppefunnene mine, men det kommer etter hvert. Til helgen er det jo flere loppemarked, så kanskje det dukke opp flere kupp! :-) En flott vår uke til dere alle!

6 kommentarer:

Henriette sa...

Nydeleg gyngestol!!! Snakk om kupp!!!

Det er så deilig når ein kan byrja å jobbe i hagen. Her har me jo hatt reint sommarlege tilstandar denne veka, så no er bjørka nesten heilt grøn:0)

Ha ei flott veka.
Klem:0)

Jannicke sa...

Nydelig morelletre-blomst!! Og ekstra eksotisk når den kommer fra selveste Hardanger!
Vi savner eplejuicen fra Hardanger (TINE sin).. Den har vært ute av butikkene flere uker nå, til min datters fortvilelse! Hun elsker den juicen!
Vel,
den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.. ;o)

Ha en god natt! J.

Anonym sa...

Så mange fine bilder fra hagen din! Ikke mye som blomster i Igihagen ennå, men jeg ser "framgang" hver dag!

Anonym sa...

Hei igjen! Award til deg i bloggen min!

Sivs hus sa...

Hei, Herlige bilder hos deg. klem Siv

LIVS LYST sa...

Hei!
Nå kom jeg tilfeldigvis inn på din blogg. Her var det mange fine vårbilder!

Hilsen Ljo :O)