torsdag 19. februar 2009

Litt interiør etter gammalt

Denne bloggen var egentlig ment å handle mest om interiør, men det har som dere ser sklidd litt ut. Har vert litt av hvert i det siste, men lite interiør, kommer vel av den enkle grunn at det har skjedd lite på interiør fronten her hjemme. Men det er i ferd med å endre seg, vi har en del planer som jeg håper kommer ut i livet i løpet av våren og sommeren. De meste vil nok bli vist frem her på bloggen :-) Da jeg flyttet på hybel som 16 åring fikk jeg låne av Besta ett gammelt nattbord og en vaskestol, det sies at min far og onkel lagde disse på sløyden på skolen i sin tid. Nå er Besta borte men jeg har beholdt møblene jeg lånte av henne, som hun selv sa eg skulle mens hun fortsatt levde. Bruker du de skal du beholde de sa hun til meg, og jeg bruker de! Synes de er veldig flotte, spesielt siden pappa har vert med å lagd de. I det siste har jeg lurt litt på om jeg skal male de, veldig usikker på om de er litt for "fine" til å bli malt, samtidig tror jeg de vil bli enda flottere i hvitmaling.
Tar gjerne imot tips på hva jeg bør gjøre, har ikke lyst å gjøre noe impulsivt som jeg vil angre på senere. Ønsker alle en fin helg i snøen, her hos oss snør vi fullstedig ned. Har fått helt enormt mye snø, har snøa hver dag denne uken og de har meldt masse snø i helgen og utover i neste uke. Hvor skal dette enda? Men det er kjempekjekt synes eg, er lyst og fint ut, nå må vi bare finne nye plasser å gjøre av snøen....... Tusen takk for alle fine kommentarer, de varmer veldig.
God helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig å se igjen disse møblene, mange gode minner fra ståvo de stod i tidligere :)

God helg, gleder meg til imorgen !