onsdag 13. august 2008

Hjemme igjen....

Da er vi vel hjemme igjen fra en liten vestlandstur, allid godt å komme hjem til sin egen seng. Den sengen på vesltlandet er en gammel fra min ungdom og den er ikke noe å skryte av. Hjelper heller ikke at det ligger en noe urolig 2 åring og sparker forledrene sine i ørene. Hun ligger nemlig på tvers ved hodene våre, deilig.... Men nå begynne ryggen å bli noen lunde normal igjen.

Som dere ser på bildet, har vi vert på plommeslang, må jo plokka plommer i Hardanger! Det var en nabo av bror min som så kjekt ba oss på slang, og det takka me jo ikke nei til. De passa jo perfekt i mariskålene mine, koser oss med plommer ennå!

Fekk og med meg noen stiklinger av Pelargonia (usikker på om det var rett skrevet) som eg skal prøve å få til å overvinter, for så å ha de i hagen til neste sommer. Har blitt litt glad i denne blomsten etter at jeg fant disse fine med sterk rosa/rød farge tidligere i år. De kvikker opp litt på verandaen vår.

Før vi dro vestover rakk jeg en liten shopping runde, og må si jeg var veldig fornøyd med et par av kuppene mine. Blandt annet denne turkise blomterpotten til å henge ute. Fargen kommer dessverre veldig dårlig frem på bildet, men man får et inntrykk av den. Kostet hele 14,50 pr stk på Indiska. Legger og med bilde fra litt shopping tidligere i sommer. Den fine blomsterboksen som vetlajento har klemmer og hårstrikker i og ikke minst de nydelige eggeglassene som jeg kjøpte i Moss. Kjempe fine, jeg har brukt de mest til å pynte bord med.

Nå får jeg rive meg vekk fra denne datamaskinen og forberde litt til besøk i dag. Vi får nemlig besøk av de to kjekkaste damene vi kjenner (smisk smisk). Håper på kommentarer :-) Der kom jammen solen, kanskje den holder så vi kan sitte ute å kose oss. Ha en flott augustonsdag!

Ingen kommentarer: