mandag 6. september 2010

En liten kikk i leikehuset

Da endelig begynner leikehuset å bli ferdig, etter uke med maling og tapetesering :-)


Litt interiør til huset ble kjøpt når vi var på ferie i Danmark i slutten av august. Huseigaren har sjøl bestemt farger, tapet og hva som skulle kjøpes inn. Når de var utsolgt for postkasse i rødt som hun egentlig ville ha, tok hun en rask sjefsbeslutning på at da går vi for svart, ellers måtte vi ha ventet i flere uker på postkasse, og de kan man jo ikke!


Jeg har prøvd innimellom å fohandle litt på plassering av ting, men blir raskt nedstemt, så her i huset har jeg lite jeg skulle ha sagt. Men det skulle bare mangle, det er jo ikke mitt hus heller. Men til min store glede har Alida svært god smak på interiør og er minst like detajfrik som mammo si. :-)



Den gjengen her bor i huset, de er dessverre ikke alle som passer inn i hyllen, så enn så lenge er den litt tom for folk.


Mitt eget lille favorittskap har fått plass her inne, Handy er livredd jeg skal henge dette opp et eller annet sted inne i "hovedhuset", så da tenke jeg de måtte passe fint i leikehuset. Så får jeg bare håpe det ikke får for hard medfart :-)

Leikehuset har i vert en kjempehit fra første dag, og er daglig i bruk. Når jeg ser hvor Alida koser seg der inne er det verdt hver enkelt svetteperle nedover pannen under maling av tak og vegger i 30 varme inni det lille svarte huset :-)

En super uke til dere alle som kikker innom.

1 kommentar:

Linn Iren sa...

så koslig liten lekestue. vi skal å lage til sommeren. men blir mer en borg eller ett "hemmelig klubb hus" siden vi har 3 gutter. gleder mæ masse til å gjøre det. =) å du har en kjempe flott blogg! =)