onsdag 24. mars 2010

Livstegn

At det skulle ta nesten to mnd før det kom et innlegg igjen fra meg var vel ikke helt etter planen. Men livet har fart litt hardt med oss i det siste, så det har ikke vert mye blogglyst, men nå er den heldigvis tilbake.


Sammen med blogglysten kom og trangen til litt forandring, derfor ny bloggtittel og heading. Kan vel hende at jeg legger litt mer sjel i headingen etter hvert. Men enn så lenge blir den med litt vårinspirert perleblomst. Har vel egentlig hatt lyst på nytt blogg navn lenge, "blomster i hagen" passer bedre på de som har en hageblogg enn meg som har litt lett blanding av hage, interiør, håndbeid og litt reise.

Godt å være blogger igjen :-)

 

4 kommentarer:

Jannicke sa...

Hei.
Kjekt å høre fra deg igjen, velkommen tilbake ;o)
Leit at du ikke har hatt det så bra i det siste, men godt at ting er bedre nå...

Artig med nytt bloggnavn!
En fin måte "å starte litt på ny" :o)

Klem J.

Anonym sa...

Koselig at du er tilbale! Flott nytt bloggnavn.
Klem Igi

Anne Kristin sa...

Veldig hyggelig at du er tilbake igjen - det er så gøy å følge med på alt du skriver, så du har vært savnet:-)

Ha en flott dag, og en fin påske!

Srinsessa sa...

Nå blei jeg glad nå :-) , gleder meg til å fortsette å følge deg her inne.

Klem,